top of page

PEPS-TECH Group

Public·68 members

[[[livestream!]!]] Patro Eisden Club NXT kijken 16 december 2023

Begin september werd ook Patro Eisden in eigen huis in bedwang gehouden. Club NXT verzamelde dit seizoen al zestien punten. Voor speeldag 9 bezetten ze met ...

Patro Eisden Maasmechelen Patro Eisden vs Club Brugge II · Proximus Pickx, Play Sports, Eleven Pro League 2 Club NXT, -. A. Hadj-Moussa. 18 februari 2023. 01 juli 2023, Olympic, Free. Het tekenen van mijn eerste contract is daar een voorbeeld van. Ook mijn allereerste wedstrijd als speler van Club Brugge was een leuk moment. Dat was een Europese wedstrijd in en tegen LB Châteauroux in 2004. De Supercup tegen KRC Genk, mijn eerste competitiewedstrijd ook tegen KRC Genk, mijn eerste Champions League-wedstrijd tegen Juventus FC, de bekerfinale tegen Standard, de Europese wedstrijd tegen Valencia CF en zo zijn er nog heel veel mooie momenten geweest. Als je bij Club Brugge speelt en je vraagt om één moment is dat heel moeilijk omdat je er zoveel meemaakt. Club NXT - wiki, voetbaluitslagen en stand Kalender wedstrijden ; 2023-12-16 Zaterdag 16:00 · Patro Eisden Maasmechelen ; 2024-01-13 Zaterdag 20:00 · Club NXT ; 2024-01-21 Zondag 19:15 · SK Beveren ; 2024-01-27 ... (LIVE TV@@) Lommel Patro Eisden kijken streaming 24 23 nov 2023 — (LIVE TV@@) Lommel Patro Eisden kijken streaming 24/11/2023 4 nov Club NXT met twee trefferseinde (pen. Patro Eisden live uitslagen ... De voorbije jaren waren ze heel constant en werden ze vaak kampioen. Dan is het logisch dat je andere doelen voor ogen hebt. Het is dan ook des te jammer dat het seizoen door enkele onverklaarbaarheden zo is geëindigd. Toch hoeven de supporters niet te wanhopen, Club Brugge komt altijd terug. ” Hoeveel invloed heeft jouw Club-verleden gehad in de transfer van Keano Vanrafelghem? (Hij verhuisde van Club NXT naar Patro Eisden) “Dat heeft zeker een invloed gehad. Wij gingen langs bij onze ex-speler die Club Brugge nog steeds een warm hart toedraagt. Foto: Knack Is Stijn Stijnen klaar voor het seizoen? “Ja, we hebben een zestal weken keihard gewerkt hier bij Patro Eisden. We hebben de juiste balans gevonden tussen rusten en werken. Werken was zeer hard, zeker tijdens de eerste vier weken. Nu is het vooral zaak om iedereen fris en scherp te houden. Met de Challenger Pro League komen we in een hoger niveau terecht. Dat wil zeggen dat alles sneller en beter gaat dan vorig seizoen. Meer kwaliteit, meer snelheid en een betere handelingssnelheid ook. Daar zullen we de eerste weken aan moeten wennen. ” “Ik ervaar als trainer hoe hoger je gaat, hoe makkelijker het werken is omdat je meer middelen hebt. ” Hoe speciaal was de bekerwedstrijd tegen Club Brugge voor jou persoonlijk? “Dat was gigantisch. We zaten de loting te volgen en je weet niet wat er door je heen gaat als de naam van club Brugge uit de bus komt. Misschien was dat wel het lot dat het zo moest zijn? Je bent dan even van de kaart en emotioneel. Dat is toen wel gebeurd, maar het belangrijkste is dat we als beide partijen daar open hebben over gesproken de voorbije maanden. We vonden allemaal dat het destijds anders moest verlopen, maar dat was in een andere tijdsgeest. Er zijn toen bepaalde keuzes gemaakt door mensen die er nu niet meer zijn waardoor je in een situatie terechtkomt die niet had gehoeven. De mensen die er nu aan de macht zijn, hebben daar gelukkig niks mee te maken. Dat maakt het voor mij ook een stuk makkelijker om daar nu met mensen te praten. ” “Ik heb geen behoefte meer om mijn kant van het verhaal te doen want je kan zoiets toch niet meer terugdraaien. De huidige mensen hebben daar ook niks mee te maken. Patro Eisden Gent kijken 1 november 2023 - Warriors Inc. 31 okt 2023 — Beerschot Club Brugge kijken 1 november 2023 2 uur geleden — Patro Eisden Maasmechelen Club NXT Goals Club NXT: 66' Victor Barberá Moreno, 92' ... Challenger Pro League Patro Eisden Maasmechelen, RFC Seraing, SK Beveren, Anderlecht Futures U23, Club Brugge NXT U23, Klik hier om de statistieken te bekijken. EXTRA STATISTIEKEN ... Club NXT Club NXT ; 22/10/2023. - 16:00. Club NXT · 0 ; 07/10/2023. - 20:00. Club NXT · 1 ; 01/10/2023. - 13:30. S.V. Zulte Waregem · 0 ; 23/09/2023. - 20:00. Club NXT · 4 ; 15/ ... RSCA Futures SK Beveren kijken live stream 2 december 2 dec 2023 — matchDayLabel 1 RSCA Futures AND 1 - 3 BEE Beerschot VA Club NXT BRU za 12 aug 3 - 2 LIE Lierse RFC Liège RFCL 0 - 1 DEN Dender EH Patro Eisden ... LIVE: Patro Eisden - Club NXT - Challenger Pro League 23/24 7 dec 2023 — LIVE: Patro Eisden - Club NXT. Wil je dit programma bekijken of nadien herbekijken? Inloggen met je Proximus-account. InloggenWat is Pickx ... De afhandeling van mijn contract is gebeurd door Vincent Mannaert en daar alleen al merkte ik zijn grote professionaliteit. Dat is toen allemaal zeer correct afgehandeld. Ik ben ook heel blij dat ik daar met de huidige mensen over heb kunnen spreken. Ik kijk met heel veel voldoening en dankbaarheid terug op mijn periode bij Club Brugge. Alleen blijft het wel jammer dat mijn afscheid niet op een andere manier kon. [[[STREAMEN!]]==] Patro Eisden Seraing Utd kijken streaming 5 nov 2023 — 21 okt 2023 — Patro Eisden Maasmechelen. 1 - 3; Jupiler Pro League. R Charleroi SC [LIVESTREAM] Oostende Seraing Utd kijken live 2 Live ... Live Voetbal - Club NXT - Patro Eisden Maasmechelen Live voetbal. 03/09Einde. Challenger Pro League > Regulier / Speeldag 4. Club NXT - Patro Eisden Maasmechelen. 2 - 2. Start wedstrijd 16:02 Plaats Roeselare ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page